سکوی تأمین‌مالی‌جمعی «هم‌آفرین» با مجوز رسمی از فرابورس ایران به‌عنوان سکوی پیشتاز و خوش نام در ارائه خدمات کرادفاندینگ، با انتشار:
- طرح‌های مطمئن
- بدون ریسک
- با سود بسیار جذاب

و با استقبال سرمایه‌گذاران حقیقی و حقوقی موفق به تأمین‌مالی شرکت‌های متعدد به مبلغ ده‌ها میلیارد تومان شده است.
سرمایه‌گذارانی که جویای فرصت‌های سرمایه‌گذاری جذاب و پرسود هستند می‌توانند با اطمینان خاطر در طرح‌های سکوی «هم‌آفرین» سرمایه‌گذاری و گواهی شراکت معتبر از فرابورس ایران با قابلیت معامله در بازار ثانویه دریافت نمایند. 
- این سرمایه‌گذاری معاف از مالیات می‌باشد.

 چرا در طرح‌های «هم‌آفرین» سرمایه‌گذاری کنم؟

ثبت‌نام در هم‌آفرین
سرمایه‌گذاری
فرصت‌های سرمایه‌گذاری
مشاهده هم‌آفرین

فرآیند سرمایه‌گذاری 
​​​​​​​

سرمایه‌گذاری از طریق سکوی هم‌آفرین بسیار ساده است. برای شروع سرمایه‌گذاری، مراحل زیر را دنبال کنید:

مرحله 1
عضویت و احراز هویت

ابتدا در هم آفرین ثبت‌نام کنید. تا پنل سرمایه‌گذاری برای شما ایجاد شود؛ حالا وارد پنل سرمایه‌گذاری شده و کلید دریافت اطلاعات از سجام را بزنید تا اطلاعات شما در فیلدهای مربوطه نمایش داده شود.

مرحله 2
انتخاب طرح

از طرح‌های منتشر شده در هم‌آفرین بازدید کنید. پس از انتخاب طرح مورد علاقه، روی دکمه "سرمایه‌گذاری" کلیک کنید. شما می‌توانید مبلغ مورد نظر خود و همچنین روش واریز وجه را انتخاب کنید.

مرحله 3
عقد قرارداد و واریز وجه

قبل از واریز وجه قرارداد بین شما و متقاضی سرمایه (صاحب طرح) باید مورد تایید شما قرار گیرد. سپس مبلغ مورد نظر خود برای سرمایه‌گذاری را مشخص می‌کنید و عملیات واریز را ادامه می‌دهید. بعد از واریز وجه می‌توانید رسید واریز وجه خود را چاپ نمایید.

مرحله 4 
پایان دوره جمع آوری و دریافت گواهی شراکت

با پایان یافتن دوره تکمیل سرمایه. وجوه جمع‌آوری شده به حساب متقاضی واریز می‌گردد. در این مرحله‌، فرابورس برای شما گواهی شراکت طرح را صادر می‌کند و شما می‌توانید این گواهی را در صفحه خود در سکوی هم‌آفرین دریافت نمایید.

مرحله 5 
اجرای طرح و نظارت بر آن
پس از آغاز اجرای طرح‌، متقاضی باید مطابق با برنامه از پیش تعیین شده گزارشات دوره‌ای خود را جهت اطلاع سرمایه‌گذاران در هم‌آفرین منتشر نماید. در این مدت همواره سکوی هم‌آفرین به نمایندگی از سرمایه‌گذاران بر اجرای طرح نظارت دقیق می‌کند.

مرحله 6 
بازگشت سرمایه و پرداخت سود
متقاضی بر اساس نوع توافق سود حاصل را بصورت دوره‌ای در طول مدت اجرای طرح و یا در پایان طرح از طریق سکو به حساب سرمایه‌گذاران واریز می‌کند و در پایان طرح نیز اصل و سود طرح را بصورت کامل با سرمایه‌گذاران تسویه می‌نماید و شما می‌توانید از سرمایه‌گذاری خود لذت ببرید.

​​​​
تمامی کسب ‌و ‌کارهای موفقی که برای اجرای طرح‌های خود نیاز به سرمایه دارند می‌توانند از خدمات هم‌آفرین استفاده نمایند تأمین نقدینگی شرکت‌ها از طریق هم‌آفرین به سرعت و سهولت انجام می‌شود. همچنین انجام تأمین‌مالی بصورت متعدد در بازه‌های زمانی کوتاه مدت هم امکان پذیر است.
سود پرداختی توسط شرکت‌ها جزء هزینه‌های قابل قبول مالیاتی می‌باشد.

چرا برای تأمین سرمایه به «هم‌آفرین» مراجعه کنم

متقاضی سرمایه
شرایط تأمین مالی
از کجا شروع کنم؟

فرآیند تقاضای سرمایه

فرآیند ارائه خدمات تأمین مالی به متقاضیان سرمایه در سکوی تأمین‌مالی‌جمعی هم‌آفرین
1- ارائه طرح توسط متقاضی به سکو جهت ارزیابی و تأمین‌مالی
2- اعتبارسنجی متقاضی و ارزیابی طرح  توسط سکوی هم‌آفرین به کمک سامانه‌ها و مراکز اعتبارسنجی (3 روز)
3- عقد قرارداد با متقاضی توسط سکو (3 روز)
4- ارسال نامه درخواست ضمانت‌نامه به صندوق‌های پژوهشی (که مجوز صدور ضمانت‌نامه از طرف هیأت دولت دارند همچون نانو، ایرانیان، تهران، نوین) و اخذ ضمانت‌نامه توسط متقاضی (15 روز)
5- ارسال طرح به فرابورس و دریافت نماد از فرابورس برای طرح توسط سکو (3 روز)
6- نمایش خصوصی طرح بر روی سکو – اختیاری (7 روز)
7- آغاز دوره سرمایه‌پذیری و نمایش عمومی طرح بر روی سکو
8- برگزاری کمپین‌های تبلیغاتی و اطلاع رسانی هر طرح توسط سکو و متقاضی
9- جمع‌آوری وجوه سرمایه‌گذاران برای طرح توسط سکو (7 تا 45 روز)
10- واریز سرمایه تأمین شده، به حساب متقاضی در صورت موفقیت تأمین‌مالی (2 روز)
11- نظارت فنی/ مالی بر حسن اجرای طرح و دریافت گزارشات توسط سکو (حداکثر 365 روز)
12- دریافت اصل سرمایه و سود از متقاضی توسط سکو و واریز به حساب سرمایه‌گذاران

ارسال مدارک

مزایای سرمایه گذاری در هم آفرین 

انتشار طرح های هیجان انگیز با سود جذاب
در سکوی هم آفرین انواع فرصت‌های سرمایه‌گذاری در طرح های هیجان انگیز با سود اقتصادی جذاب به سرمایه‌گذاران معرفی می‌شود. در نتیجه سرمایه‌گذاران با ویژگی‌های طرح‌ها به‌طور کامل آشنا می‌شوند و ریسک‌های هر یک از طرح‌ها را نیز بررسی خواهند کرد. از طرف دیگر آنها از حمایت‌های حقوقی و فنی سکو نیز برخوردار خواهند شد. قابل توجه سرمایه‌گذاران محترم: هر طرح قبل از انتشار در سکوی هم‌آفرین به تایید شرکت فرابورس ایران می‌رسد و نماد اختصاصی دریافت می‌کند.

اطمینان از صحت اطلاعات طرح
هر طرحی که در هم آفرین نمایش داده می‌شود و هر کمپینی که در آن آغاز می‌گردد، توسط تیم حرفه‌ای ما مورد بررسی جدی قرار گرفته است. همه اطلاعات مالی و حقوقی شرکت و همچنین ارزیابی فنی، مالی و امکان‌سنجی طرح و ریسک‌های آن به دقت بررسی می‌گردد. پس از تأیید اطلاعات متقاضی کمپین نمایش داده می‌شود. این کمپین شامل متن اصلی کمپین و فیلم آن است. شایان ذکر است بررسی، ارزیابی و تایید اطلاعات ارائه شده متقاضی و طرح جهت نمایش به سرمایه‌گذاران در سکو توسط ناظرفنی / مالی مورد تایید فرابورس انجام خواهد پذیرفت.

​​​​​​​ضمانت‌های مطمئن
ما به عنوان نماینده سرمایه‌گذاران، مقدمات لازم جهت عقد قرارداد با متقاضی را به دقت فراهم می‌نماییم. و تعهدات قانونی لازم برای پایبندی وی به انجام تعهدات را اخذ می نماییم. همچنین هم‌آفرین محافظت از سرمایه با دریافت تضامین کافی و مناسب از متقاضی و اطمینان از بازگشت سرمایه سرمایه‌گذاران را انجام خواهد داد.

نظارت سازمان بورس و شرکت فرابورس
شرکت مشاوره سرمایه‌گذاری فراز ایده نوآفرین تک (فاینتک) به شماره ثبت 518892 و شماره 11555 در سازمان بورس و اوراق بهادار به عنوان یک نهادهای مالی دارای مجوز، با ایجاد مجموعه‌ای پویا، و حرفه‌ای و باسابقه درخشان، بابهره‌مندی از شبکه ارتباطی گسترده با شرکت‌های معتبر ایرانی و بین‌المللی فعال در زمینه مسائل مالی و اقتصادی، انواع خدمات شامل خدمات تأمین‌مالی، مدیریت دارایی و سرمایه‌گذاری، ارزش‌گذاری سهام شرکت‌ها و... را ارائه می‌دهد. همچنین خدمات تأمین‌مالی‌جمعی فاینتک با مجوز رسمی از شرکت فرابورس ایران در سکوی هم‌آفرین ارائه می‌گردد.

​​​​​​​دریافت گواهی شراکت از فرابورس
سرمایه‌گذاران پس از انتخاب طرح، پذیرش قرارداد، بیانیه ریسک و واریز مبلغ مورد نظر خود، در پایان دوره تکمیل سرمایه ورقه بهاداری که دارای نماد اختصاصی از فرابورس می‌باشد را به صورت الکترونیک دریافت می‌کنند این گواهی حاکی از میزان مشارکت سرمایه‌گذاران است.

نظارت مستمر بر اجرای طرح
ما از متقاضی می‌خواهیم که گزارش پیشرفت مالی و فنی طرح را جهت اطلاع سرمایه‌گذاران به طور منظم به سکو ارائه نماید. پس از بررسی این گزارشات توسط ناظر فنی/مالی طرح و اطمینان از صحت آنها گزارشات بر روی سکو نمایش داده خواهد شد. در حقیقت این یک مزیت اصلی هم آفرین است که به نمایندگی از سرمایه‌گذاران نقش نظارتی را برای آنها انجام می‌دهد. این بدان معناست که سرمایه‌گذاران بدون نیاز به پرداخت هیچ هزینه‌ای می‌توانند بر اجرای همه طرح‌هایی که سرمایه‌گذاری نموده‌اند به آسانی نظارت داشنه باشند.

شبکه سرمایه گذاران دائمی و مدیریت شده ارتباط مستقیم سرمایه گذران و سرمایه پذیر
هر سرمایه گذار نیازهای اطلاعاتی، معیارهای سرمایه‌گذاری، نگرانی ها و سوالات خود را دارد. بنابراین در هم‌آفرین ارتباط و دسترسی سرمایه‌گذاران به کارآفرینان به سهولت انجام می‌پذیرد. از طرف دیگر مزیت بی‌نظیر تأمین‌مالی جمعی این است که سرمایه‌گذاران زیادی را گرد هم می‌آورد که همه آنها به دنبال کسب و کار خاصی هستند و سوالات مرتبط را مطرح می‌کنند و همه سرمایه‌گذاران می‌توانند از سوالات و نظرات مطرح شده تالار گفتگو بهره‌مند شوند. این ویژگی‌ها سبب افزایش اطمینان سرمایه‌گذاران برای سرمایه‌گذاران خواهد شد و می‌توانند بهتر اطلاعات مورد نیاز خود را از طرح را دریافت کنند.

سایر
فرصت نقد شوندگی در بازار ثانویه

مشاهده هم‌آفرین

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش